Maggie island - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Bastiaan Wit - WaarBenJij.nu Maggie island - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Bastiaan Wit - WaarBenJij.nu

Maggie island

Door: Bastiaan

Blijf op de hoogte en volg Bastiaan

18 April 2010 | Australië, Airlie Beach

Hey daar,
Gisteren aangekomen in het dorpje airlie beach, ergens tussen Cairns en brisbane als echt noemenswaardige plaatsen niet een van de grootste.
Vanaf hier zal ik op dinsdag vertrekken op een reisje op de solway lass, een ouder zeilschip kaliber piratenschip. met zn 127 ft (42 m) is het gigantisch aanzicht.

Voordat ik hier was aangekomen zat ik op magnetic island, ook wel maggie island. Daar kwam ik aan met de ferry om dan met de bus naar het hostel te gaan. beetje mn spullen in de kamer gelegd en maar wat gaan eten. de eerste dag gewoon lekker een beetje met mensen gepraat gelezen en een paar oude vrienden weer tegen gekomen die ik in alle uithoeken van australie heb ontmoet. eentje had ik 6 maanden eerder ontmoet in perth zelfs. dan heb je natuurlijk wel wat verhalen te vertellen. De volgende dag met haar en 2 engelse meiden een auto gehuurd, dan wel barbie auto natuurlijk, ik had een beetje weinig keuze want ik was er niet bij toen ze dat ding gingen huren.
De hele dag rondgereden in een roze/witte auto en wat geweldige uitzichten gezien, op het strand gelegen en naar een koala parkje gegaan waar ik op de foto ben gegaan met een koala. daarna terug naar het strand voor een picknic en weer even lezen. Vervolgens weer terug het zoemende autootje in om de forts wandeling te doen. een 2 uurs wandeling met een stel geweldige uitzichten waar ik dan ook wel even van genoten heb.Daarna in de avond weer terug in het hostel om een paar biertjes te drinken.

Dat was het dan weer voor nu,
groetjes.

Bastiaan

• 18 April 2010 - 17:23

Brenda:

lieve Bastiaan,
    Maak je genoeg foto's van al het mooie natuurschoon? Wel leuk om straks een familie avond te beleggen met persoonlijke uitleg van onze grote avonturier. Misschien wel in Frankrijk binnenkort? Ja, sorry Bas, jij zit nog midden in de avonturen maar wij zijn stiekem al zachtjes aan het aftellen, we hebben je nu wel heeeel lang niet gezien... Edwin en Marco hebben vorige week trouwens de marathon van Rotterdam gelopen. Was weer een mooie ervaring, Arianne en ik met Pieter, Sophie, Romaine en Juliette in de supportersploeg. Nou, 't is maar goed dat je niet deze week terug wilde komen naar Europa want er hangt een grote aswolk van een vulkaan uit IJsland in de lucht dus al het vliegverkeer is al dagenlang geannuleerd. Best extreem. Veel plezier op je grote schip en tot de volgende,
    dikke zoen,
    Brenda

• 19 April 2010 - 15:30

Edwin:

Ha neef,

Je gaat erop vooruit. Ben je met 3 meiden op reis in een schitterende auto....gaat ie met een Koala op de foto. Wij krijgen die mooie foto's natuurlijk wel een keer te zien, toch?
    Hier alles onder controle en erg druk. En eh...Oom heeft wel ff de marathon van Rotterdam gedaan. 4 uur en 11 minuten. Geniet nog even van de laatste vrije tijd in Australie
    Groet
    Edwin

• 28 April 2010 - 09:10

Oma:

LIEVE bASTIAAN,wIJ ZIJN MET DE CARAVAN WEG GEWEEST DAAROM DEZE LATE REACTIE.Je geniet wel he als ik dit allemaal lees.We zijn heel erg benieuwd naar je verhalen.Dat zal wel in Frankrijk worden.Waar wij maandag al naar toe gaan voor vacantie.We hopen je dan te zien het familie weekend.Geniet nog maar even.En een goede reis naar huis.liefs oma