Alleen nog maar surfen vervolgd - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Bastiaan Wit - WaarBenJij.nu Alleen nog maar surfen vervolgd - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Bastiaan Wit - WaarBenJij.nu

Alleen nog maar surfen vervolgd

Door: Bastiaan

Blijf op de hoogte en volg Bastiaan

05 Mei 2010 | Australië, Noosa Heads

Hier dan het vervolg.

Na de terugkomst vanaf fraser island had ik nog een paar dagen in Rainbow Beach, daar heb ik een aantal avonden wat gedronken en gedurende de dag vooral gesurft, gelezen en een beetje met mensen rondgehangen.
Daarna was het toch echt tijd om naar Noosa te gaan, op bezoek bij Edith Weeland (ook wel jo hier in oz) voor iets meer dan een week. Hier kan ik genieten van wat surfen, uitgaan, lezen en rondlopen langs de kust. Zo heb ik dan vandaag een heerlijke sessie gehad in tea tree bay, een geweldige point-break (waar je vaak over rotsten heen surft zodat de golf meeestal hetzelfde is) ook had ik de twee dagen daarvoor aan het main beach gesurft waar de golven dan wat minder constant zijn maar beide richtingen op kunnen gaan.
Nu alleen nog even zien of ik iemand kan vinden die foto's kan nemen van wanneer ik surf. Dan kan ik misschien ook nog officieel een surf instructeur worden.

Na Noosa zal ik nog een paar dagen in de gold coast doorbrengen, ik heb ook nog een kano tripje (3 dagen 2 nachten) en als laatste zal ik nog 2 nachten in Brisbane zijn voordat ik op de 19de van mei toch op het vliegtuig zal stappen met een surfboard onder de arm om dan ongeveer 26 uur later in nederland aan te komen.

Groetjes dan maar weer.

Bastiaan.

  • 06 Mei 2010 - 07:24

    Brenda:

    Lieve Bastiaan,
    Hoe is het met Jo in Oz??? Daar zijn wij natuurlijk heel benieuwd naar. Wil je haar heel veel groeten doen van mij? Vraag anders aan Edith of ze foto's van je wil maken.
    Veel plezier nog daar en tot binnenkort. Zoen,
    Brenda

  • 14 April 2020 - 20:14

    Lodewijk Koelman:

    Beste Bastiaan,

    Ik ben oud collega van Edith uit de geldwereld, ben haar uit het oog verloren, heb jij eventueel e-mail adres van haar zodat ik een bericht kan sturen.

    Bij voorbaat dank voor je reactie,

    Groet,
    Lodewijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Jaartje ertussenuit

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2010

Klaar voor vertrek

05 Mei 2010

Alleen nog maar surfen vervolgd

02 Mei 2010

alleen nog maar surfen

18 April 2010

Maggie island

12 April 2010

Cairns
Bastiaan

Actief sinds 17 Juni 2009
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 11305

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2009 - 20 Mei 2010

Jaartje ertussenuit

Landen bezocht: