Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Bastiaan Wit - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Bastiaan Wit - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Bastiaan

Blijf op de hoogte en volg Bastiaan

18 Mei 2010 | Australië, Brisbane

Hey allemaal,

Hier dan mijn laatste bericht vanuit oz. heb net een heerlijke paar weken achter de rug met veel reizen, veel nieuwe mensen en vooral nieuwe ervaringen.
Heb vooral genoten van mijn paar nachten in Coolangatta in de gold coast (google is your friend) waar ik heb kunnen genieten van sommige van de beste golven in australie. Daar kwam ik er toch weer even achter dat ik in de afgelopen paar maanden toch wel zoveel gesurft heb dat ik me kan meten met mensen die zich al een paar jaar met de sport bezig houden.
Verder heb ik ook kunnen genieten van het geweldige noosa en van de Noosa everglades, een geweldig natuurpark waar ik 3 dagen met de kano weg heb kunnen gaan met een groep om dan ergens aan land te gaan en te genieten van de uitzichten en een beetje lunch.

Over een kleine 48 uur ben ik weer in nederland, waarvan waarschijnlijk 24 uur in een vliegtuig zal zijn.

Kijk uit naar het ontvangst in nederland.

Tot dan,

Bastiaan (die een beetje betreurd is om al die goede mensen, golven en plekken achter te laten, gelukkig heb ik de herrineringen nog)

  • 18 Mei 2010 - 07:34

    Edwin:

    Wel Bastiaan,

    Dat klinkt goed. Altijd feestjes (van 9 maanden in jouw geval) op het hoogtepunt verlaten. De herinneringen en ervaringen blijven. Zorg nog wel even dat je foto's op je surfboard laat maken. We zien je in Nederland. Goede reis gewenst
    Groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Jaartje ertussenuit

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2010

Klaar voor vertrek

05 Mei 2010

Alleen nog maar surfen vervolgd

02 Mei 2010

alleen nog maar surfen

18 April 2010

Maggie island

12 April 2010

Cairns
Bastiaan

Actief sinds 17 Juni 2009
Verslag gelezen: 1310
Totaal aantal bezoekers 11305

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2009 - 20 Mei 2010

Jaartje ertussenuit

Landen bezocht: